2013. március 12., kedd

A találkozás

Épp  a boltból jöttem haza amikor valaki nekem jött:
-Oh, sorry- segített fel (nem láttam az arcát mert sütött a nap)
Amikor feláltam és ránéztem ... TE JÓ ÉG! Ő LIAM PAYNE!
Szerencsére nem szólaltam meg csak annyit mondtam hogy:
-Ó a francba is kiborult a tej, Na mindegy majd veszek.
-Várj -szólt- Hagyjad én veszek újat úgyis miattam borult
-Fölösleges! Sietek haza!
-Ez lenne a legkisebb amit érted tennék!
-Hát jó, legyen ! -fordultam vissza.


*A BOLTBAN*

-Megtudhatom a neved?
-Persze, Anny Cullen.
-Csak nem vámpír vagy?-viccelődött
-Hahaha, nagyon vicces.- Néztem rá
-Nem tudom ismersz-e de...
-Tudom ki vagy , Liam Payne  One Direction-böl
-Akkor nem is kell bemutatkoznom!
Úgy volt hogy csak egy tejet veszünk de 1 EGÉSZ ÓRÁIG OTT VOLTUNK mert leragadtunk a pizzáknál meg az édességeknél stb. Így vettünk egy csomó mindent és mivel 3 óriási táska megtelt ezért hazakísért *-* mert nem bírtam volna el azokat.

*Otthon *
-Csajoooooooooook! -Ordítottam - Megjöttünk!
-Mi az hogy megjöttünk? Nem csak... -kérdezte Abby
Amikor meglátta Liam-et kerekre nyílt a szeme
-Oh , akkor gyertek be !
lepakoltuk a cuccokat és Liam felém fordult .
-Elkérhetem a telefon számodat?
-Persze - pirultam el
Miután odattam Liamnek a számom elment azt mondta sürgős dolga van amit elkell intéznie.
-Úr Isten! -sikítottam
-Hát nekem nem szimpi!
-Nem is szereted a One Direction-t!
-Hátnem! - és elvonult a konyhába frissen vett pizzát sütni
-Blare itt vagy?!
-Aha ! -jött le a lépcsőn
-Ki volt itt ?
-Hát ... hosszú!
-Van időm !
-Majd késöbb !
-Amugy hol van Berry és Hope?
-Elmentek mozizni.
-És minket nem vittek??
-Megkérdezték de nem volt kedvünk elmenni!
-Hát most hogy belegondolok nekem se !
-Késsz a pizzaaaaaa!-ordibált Abby a konyhábol
-Megyünk !
Befaltuk a pizzát, néztünk tévét, majd mind a hármunk elvonult aludni
-Jó éjt !
-Ezek holvannak már?
-Haggyad majd beesnek valamikor!



Képek:
A Nappali







A konyha











És a sarokban a Lépcső

1 megjegyzés:

  1. Tudom hogy rövid lett de a következő az hosszab lesz!! :) Lécci kommenteljetek mert kiváncsi vagyok hogy milyen szerintetek!

    VálaszTörlés