2013. március 13., szerda

Véletlen egybeesés

*Reggel 9:30*

TRIRIRIRIRIRIRIRIRIRIRIRIRIIIIII!
-MIA????Ja  csak a telefonom!
-Hálo?
-Szia Anny, veled beszélek ugye?
-Liam? Én vagyok.
-Eljönnél velem sétálni?
-Persze! Mikor ?
-Hát...nem is tudom...mondjuk 11-kor jó neked?
-Természetesen! Akkor 11-kor találkozunk a házunk elött!
-A házatok elött 11-kor  !
-Hát akkor ... majd találkozunk...Szia!
-Igen!Szia
Letettem és gyors kiugrottam az ágyból felöltöztem majd lementem a nappaliba és onnan a konyhába.
-Sziiiiiiiasztok ! hát ti hol voltatok tegnap este?
-Nem fogod elhinni!
-Az jó mert nekem is van egy "nem fogod elhinni" sztorim!
-TALÁLKOZTUNK NIALL-EL ÉS ZAYN-EL! És velük voltunk bulizni ! -mondták egyszerre
-Wow én meg Liammel!
-MII?? ÉS ÉN ERRÖL NEM TUDTAM?????- Állt az ajtóba Blare
-őőő...
-Na jó mindegy képzeljétek  elöbb kaptam egy téves hívást!Tudjátok kitől?Harry Styles-tól
-Szuper már csak én hiányzok ! Mi lesz Louis felhív engem?! Utálom őket és akkor még áh..nekem ez már túl sok a One Direction-ból!
ABBAN A PILLANATBAN AHOGY  KIMONDTA MEGCSÖRRENT A TELEFONJA.
-Mia jó szent úr istenit????!!!!Ki az?? -szólt bele ijedten a telefonjába
-Louis vagyok Lottie (Louis húga) te vagy az?Hol van Kevin?
-Nem én Abby vagyok! Abby Wilkinson!
-Oh, sajnálom téves hívás nem téged SZERETTELEK volna felhívni bocs!
-Se se semmibaj ! -dadogta
-Te jó..-folytatta volna csak hát ... ELÁJULT!
-Úristen Abby, jól vagy?
-Mi mi mitörtént?
-elájultál!
-Ja igen! Ez hogy lehetséges?
-Úgy látszik médium vagy!- röhögött Hope
-Hát ja ! Szerintem inkább pihenek egy kicsit!
-Aztaaaaaa!Ez gyors volt- kiált fel Berry
-Miaz??
-Felmentem Twitter-re, megnéztem Abby oldalát és látom hogy Louis követ téged!
-Neeeeeee ! Honnan tudja a nevem?! Ja igen megmontam neki! Ez a legrosszabb napom -szomorodott el
-Én inkább örülnék de te tudod!- vágott közbe Blare
-Úristen Liam biztos vár már.Kinézek az ablakon.Juj tényleg vár rám ! Na csajok mennem kell.
-Hova mész ?
-Liam -mel sétálni megyek
-Micsoda nap ! és ez még csak a reggel!
-Hát igen ! Na mindegy én mentem! Helló


*Lent a házunk elött*

-Szia Liam
-Szia Anny, na megyünk?
-Persze :)
-Tudod nagyon gyönyörü vagy !
-Oh köszönöm-pirultam el ...
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése