2013. március 19., kedd

Unbelievable

*Abby Szemszöge*

-Miezaaa? ....áá a nap!-keltem fel
Feltápászkodtam ,felöltözteem,reggeliztem,fogatmostam és így tovább...
Gondoltam elmegyek moziba hogy elfelejtsem a tegnapi napot.
-Csajooooooook elmentem!!
-Hova?
-Moziba!
-És mi?
-Egyedül akarok lenni, el akarom felejteni a tegnapi napot!
-Oké te tudod!
-Na helló!
-Helló

*A Plázába*

-Na milyen filmet nézzek?Legyen Vígjáték?Legyen!És melyik filmet?Hmmm.......legyen aaz.....Egy hölgy Párizsba!Ja az jó!-döntöttem el negyed óra tökköléssel
-Mi 1 óra múlva kezdődik???
-Akkor inkább eszek valamit !Meg iszok valamit a Starbucks-ban! (nem szponzor)
Ettem ittam jólesett !
-Hmm ez finom volt!
-Micsoda?????Huhh mingyár lekésem a filmet
Futottam a mozihoz ahogy csak tudtam 
-Ok itt vagyok!-Lihegtem



*Film után*



-Egész jó kis film volt!
-Úristen már fél négy?Hány órás volt ez?? Ja 11-kor keltem
-Hmm mit csináljak nincs kedvem otthon punnyadni a tv elött?!
-Megvan veszek valami kék cipőt !Úgysincs a kék gatyámhoz cipő!
Bementem a Deichman-ba (nem szponzor) találtam is egy szupííííí olyan jól néz kiiii!!! *-*

A nadrág:

(csak a nadrágot kell nézni)


A cipő:




-Hmm 2 óra után végre kitudtam választani a megfelelő cipőt! Egy csiga vagyok-röhögtem magamba
-Na már sötétedik haza kéne mennem !el is indulok!De elötte.. át veszem a cipőm már kényelmetlen a magassarkú !




A ruha ami most van rajtam:

(most már magassarkú nélkül! muhahahahaaa ... szegény.... amugy beraktam a táskámba (igen belefért) )

-Na akkor go haza!
Már majdnem haza értem (talán az elöttünk lévő utcába jártam)  amikor valaki magával rántott és elfutott velem .Nem láttam jól az arcát de egy  korombeli lány volt. Próbáltam ellenkezni de ő sokkal erősebb volt (de miért?)
-Hagy békén! -ordítottam
A lány csak mosolygott majd hirtelen megfogta a nyakam és és és és BELÉM HARAPOTT ???!!!EZMILYENLÉNYEZ?? Borzasztóan fájt a nyakam majd minden elsötétült és éreztem hogy összeomlik a testem.Meghaltam vagy mi?


*Louis szemszöge*

-Na azt hiszem lemegyek répáért, répalevest szeretnék főzni!
-Hát az meg ki? Á biztos bevan rugva!De várjunk csak az egy lány! Inkább megnézem !
-ÚRISTEN EZ ABBY !! ABBY ABBY JÓLVAGY??-ébresztgettem kétség be esetten
Semmi.
-Vérzik ...A nyaka! Letörlöm neki ez ez HARAPÁSNYOM ???
-Jó még van pulzusa de olyan hideg és sápadt mi történt?
-Gyorsan haza viszem mielött rosszabb lenne ! Kórházba nem tudom elvinni mert innen messze van a kocsimat meg szerelik !
kézbe kaptam és gyorsan haza vittem.



*Anny szemszöge*


 *KOPKOPKOP.....xD*
-Kopognak!!!-ordított ki a konyhából Berry
-Megyek!
-Á Szia Louis!ÚRISTEN ABBY!MI TÖRTÉNT????-néztem Louisra
-Ne Ne ne nemtutudom!-dadogta
-Tegyed le a kanapéra !
-Oké!
-Próbáltad felébreszteni?
-Igen! De semmi.
-Pulzusa?
-Van!
-Látom vérzik! hol van a seb?
-A nyakánál!
-A NYAKÁNÁL????
-Két kis folt! Olyan mint egy harapás!
-KÉT KIS FOOOOLT???!!! HARAPÁS??Úristen! Csajok gyorsan jeget és egy kendőt!Meg vágható ragtapaszt és kötszert!
-Sietek!!-rohant el Blare
-Itt vannak!-lihegett
-Oksi
Gyorsan elállítottam a vérzést egy ideig jéggel borogattam a sebet aztán fogtam egy darab kötszert és rá ragasztottam a sebre.Nemakartuk elvinni a korházba mert messze volt és 1 nap után már nem is volt annyira sápadt .De a harmadik napon...
-Húú Abby jól érzed magad?
-Igen csak egy kicsit éhes vagyok!
-Miért nem szóltál elöbb rögtön hozok neked valami finomat!Mit kérsz?-mondta Blare
-Hát nem is tudom! Palacsintát kaphatok?
-Persze amit csak akarsz!
-Köszi!



*10 perc múlva*


-Kész van!
-oh! Már is megyek!


*Abby Szemszöge*
-Hmm ez finom volt!


*KOPKOPKOP ......xD megint*


-Nyitóm !Ki az?
-Én ! Louis!
-MIII??Te mit csinálsz itt?
-Jöttem megnézni hogy vagy!
-Te engem hagyjál van saját életed nem?-kérdeztem mérgesen
-Bocs csak...
-Semmi csak ! Hagyj békén és kész!Miért kell kétszer elmondani?Hagytál volna meghalni!
-Ab.Ab.Abby a a Sze szemed!-dadogta
-Mivan a szememmel? -Ordítottam rá
-Ez !-Hozott Anny egy tükröt majd mint aki fél elfutott
Láttam hogy szemeim vöröslenek majd szép lassan vissza nyerik az eredeti színét szem fogaim pedig szépen lassan visszahúzódnak.Úristen egy vámpír vagyok?
-Úristen!-dobtam le a tükröt és közbe sírtam(és természetesen összetörött xD)
Louis az ajtó mellet ült a falhoz dőlve. Félt.Tőlem.
-Louis! én sajnálom amit mondtam-folytak le a könnyek az arcomon
Louis felállt rám nézett és hátra lépett egy lépést.
Szintén rá néztem majd egy idő után megöleltem.
-Úgy Sajnálom!-zokogtam
-Nem baj ugyveszem mintha nemláttam volna semmit és nem halottam semmit!-ölelt vissza *-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése