2013. március 15., péntek

Abbyyy :)

Hally meghoztam a 3. részt : D Remélem tetszeni fog ! Legalább 3 komi és hozom a kövit! :)

Liam-mel elmentünk sétálni valahova nem tudom hogy hova de majd valahova biztos megyünk.
-Liam hova megyünk?
-Parkba !
-Akkor jó!
-És te hol is születtél?
-Magyarországon.
-Akkor magyar vagy?
-Igen!
-Akkor igaza volt Louis-nak  a magyar lányok tényleg szépek!-mosolyodott el
-Ezt bóknak vettem :)
-És akkor tudsz is magyarul?
-Persze !
-Mondj valamit!
Elkezdtem neki magyarul magyarázni ő, meg csak nézett és nem értett semmit!
-Mit mondtál az elöbb?
- "Magyar vagyok ott születtem trónba én nem ülhettem"
-Azta !
Megtanítottam neki azt a szót hogy "ÉLET" negyed óráig ezt mondogatta!
-Amugy ez mit jelent?
-Life -mondtam neki angolul
-Na menni kéne mindjárt lesz ebéd! Nem jössz fel?
-De! úgysincs ma semmi dolgom !De akkor jöhetnek a fiuk is?
-Persze!
-Akkor  felhivom őket ! Egy pillanat!
Liam felhivta Louis-t Zayn-t Niall-t és Harry-t .Át tudnak jönni ebédelni.
-Egyébként Louis reggel tévedésből felhívta Abby-t . Nem  mondta?
-Ja de mondta hogy valami Abby Wilknson-t felhivott tévedésből és mondta hogy milyen szép hangja volt meg hogy bekövette Twitteren
-Hú valaki szerelmes lett!-röhögtem
-Úgy néz ki! -majd felém fordult és rám mosolygott
Egy fél óra mulva a fiuk ide értek és együtt  felmentünk a lakásunkba.
-Hello Csajok megjöttünk!-nyitottam be a lakásba
-Hally-köszönt Hope és Berry
-Nézzétek kiket hoztam!
-Sziasztooook!- Rohant oda Berry és Hope Zayn-hez és Niall-hez
-Blare és Abby főz ugye?
-Akkor fiuk menjetek be az étkezőbe és üljetek le!
-Okés monták egyszerre
-Oh Anny várj egy kicsit!-állított meg egy kis idő múlva
-Igen?
-Tényleg veletek lakik Abby Wilkinson?
-Igen-mosolyogtam-De nem ajánlatos mellé ülni max vele szembe mert nagyon nem szereti a One Direction-t
-oh hát köszi hogy szoltál -Pirult el
Megfordultam és most a konyhába vitt az utam. Muszáj szólnom Abby nek  mert ha hirtelen meglátja őket tuti hogy be kell vinni a korházba!
-Őőő  Blare tudsz jönni egy kicsit?
-Aham.
-Ő velünk ebédel a One Direction!
-Ó szegény Abby !De legalább elfogy majd a kaja !Úgy is sokat csináltunk!
-Az jó de Abby vel is beszélnünk kell!
-Hát sok sikert ! Majd elvonult főzni a gulyás levest
-ömm Abby ?!
-Parancsolsz?
-A One ...
-MIIII???Istenem miért ?? Legalább Louis itt van?
-i i iigen -dadogtam-miért kérdezősködsz most Louis után?
-Jah semmiért -pirult el
-Juuuuj-néztem rá gyanusan-jólvan inkább nem szólalok meg
-Hát ne is!
-Egyébként gulyás leves lesz, másodiknak pörkölt nokedlivel (csirke pörkölt) és desszertnek gundel palacsinta!
-Imádom! De ők biztos nem tudják mi az!
-Hát nem magyarok!-Szólt utánam
10 perc múlva már minden kaja kész volt bevittük a levest az asztalra és egyből jöttek a kérdések.
-Ez mi?-Kérdezte Liam
-Gulyás leves magyar kaja nagyon finom!
-Hát ja ! Különben is mit érdekel téged hogy mi az??!! Az a lényeg hogy kaja és meg lehet enni!!-vágta rá Niall.
-Pontosan!-biccentettem
-Van benne répa? -kérdezősködött Louis
 -Persze!
-Ezt örömmel hallom! -mosolygott
Abby és Blare is bejött az ebédlőbe Abby hozta a kenyeret ezért egy szabad keze se volt.
-Várj majd én segítek-Louis kihúzta a széket hogy Abby le tudjon ülni.
-Köszi -pirult el újból
Megettük az ebédet a másodikat és a desszertet és persze megint volt a sok kérdés hogy mi ez? meg a sok  beszólás hogy nem tök mindegy?! persze nagyon jól éreztük magunkat  sokat röhögtünk és estig itt voltak Abby nem mindig nevetett velünk esetleg Louis viccein nevetett.Amikor a fiuk elmentek még valamit beszélt Louissal aztán utána intett.
-Na asszem megyek aludni sziasztok! -mondtam
-Jó éjt majd mi is megyünk csak elpakolunk!
-Nem baj ! Na menj fáradtnak látszol!
-Oks  Jó éjt!



Az étkező:

A park amiben
Liammel sétáltunk.:




5 megjegyzés:

  1. Király nekem nagyon tetszik imádom az írokat akik történeteket írnak.

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik a következő részben óriási nagy fordulat lesz! De gondolom láttad már a Vámpír képét Abby Wilkinson az ! Ő lesz a Vámpír! (Abby Wilkinson a Szabina)

    VálaszTörlés
  3. ja ok és már várom a mozit 2 órás film szupi.:)

    VálaszTörlés